30 € / 45min
Über den Lehrer
I am a native-speaking English teacher from New York City, USA. I have lived in Konstanz/Kreuzlingen since 2003. In 2005 I got my English as a Second Language teaching certificate in Cambridge, England (CELTA - Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages). I studied Linguistics and Psychology at university in the 1990s. I love to teach English and it would be my pleasure to help you to improve yours! I have been giving English lessons, doing translations (German to English) and tutoring in Kreuzlingen, Tägerwilen and Bottighofen since 2005. Ich bin eine muttersprachliche Englischlehrerin aus New York City, USA. Seit 2003 lebe ich in Konstanz/Kreuzlingen. Im Jahr 2005 erhielt ich mein Zertifikat für den Englischunterricht als Zweitsprache in Cambridge, England (CELTA - Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages). Ich habe in den 90er Jahren Linguistik und Psychologie an der Universität studiert. Ich unterrichte gerne Englisch und es wäre mir eine Freude, Ihnen zu helfen, Ihr Englisch zu verbessern! Seit 2005 gebe ich Englischunterricht, mache Übersetzungen (Deutsch ins Englisch) und gebe Nachhilfe-Stunden in Kreuzlingen, Tägerwilen und Bottighofen.
Kurse
Englisch
5 - UNI/FH/BBS
30 € / 45min